KHaS BuaTMu YaNG TeRiSTiMeWa

Ketika hati ini tersentuh,
Dengan budi bahasa mu,
Keindahan akhlakmu,
Mengetuk pintu hatiku,
Selamanya untukmu,

Tersentap hatiku,
Melihat linang air matamu,
Kesedihan dirimu,
Membakar derita di hati,
Tidak keruan dirku,

Senyuman listrikmu,
Mengungkai seribu kata,
Tiada terucap,
Dengan kata-kata,

Ketabahan mu,
Meruntuhkan keegoanku,
Yang setinggi gunung,
Dan setebal lapisan ais,
Di kutub utara,

Ku abadikan diriku,
Buat dirimu selamanya,
Hanya engkau,
Bertahta dijiwa,
Sanubariku,
Jiwa ragaku,
Milikmu selamanya,
Sehingga roh meninggalkan jasadnya.

6 Response to "KHaS BuaTMu YaNG TeRiSTiMeWa"

  1. Umar Faiq says:
    May 22, 2009 at 12:31 PM

    ni sah2 untuk minik tecintes ...

    syahdu syahdu ehehehee

  2. notso_violet : seindah bunga seri pagi says:
    May 22, 2009 at 3:19 PM

    3 entri dalam sehari WOW!
    i kena belajar dengan you ah en.grunge

  3. GRuNGe says:
    May 22, 2009 at 11:12 PM

    Umar: Minik ke? Hehehehe. Jap, nak tengok status.

    Notso_violet: Boleh jer nak buat 6 entry pun, tapi nanti tulisan pun jadi macam ntah apa-apa la.

  4. Cik Skaf says:
    May 28, 2009 at 9:35 PM

    *termenung*
    *bertanya2 dngan hati sendiri*

    Sejak bila lelaki grunge ini tahu menilai airmata seorang perempuan? Sejak bila juga mahu memahami kepedihan dan kelukaan hati seseorang..? Owh sungguh mengkagumkan ..!!

  5. badek_gonzalez says:
    June 15, 2009 at 8:11 PM

    pergh....
    no comment r..

    sbb bg aku,aku ni,
    muka biar nampak kerut..
    dalam hati, ada taman bunga..
    ada air pancut berlampu nion di dasar kolamnya..
    ada pentas gig untuk band sendiri..
    dan ada skatepark untuk hiburan diri..
    itu dalam hati aku..hoho

  6. xuen adyla says:
    June 18, 2009 at 12:34 AM

    apa tu listrik?