uPDaTe PaNTaS

Assalamualaikum. Aku sudah kembali bersama lappyku. Skarang tengah mencuri waktu mengupdate blog ni. Aku cuba update malam semalam, tapi seperti biasa, Celcom broadband bangang, sampai satu malam aku tak leh update. So, aku akan cerita sedikit mengenai business trip (wakakakaka, business trip la sangat) aku ke Sabah.

Aku keluar rumah pukul 4 pagi, g rumah member aku untuk teksi ke LCCT. Teksi yang sepatutnya datang pukul 4:30, terlewat sebab tak tau kedudukan rumah member aku (sepatutnya pakai GPS, Subang masih lagi ada GPS). Sampai airport dah pukul 5:30, pemandu tu agak gila membawa teksi. Check in dan menanti. Kapal terbang AirAsia pukul 6:30 dah sampai. Pagi tu, aku excercais (sebab dai pintu berlepas ke kapal terbang aku rasa ada dekat 1km (atauaku berkhayal sebab tak cukup tidur pagi tu).

Aku tak berapa sihat masa berlepas. Selsema, mungkin hasil kepenatan hantar adik aku. Mana taknya, 12 jam dalam kenderaan (akan aku tulis kemudian). Ada banyak lagi benda aku nak update, tapi nanti-nanti je bila aku rajin. Untuk pengetahuan kalian, aku tak berapa sihat. Aku dapat batuk semalam, dan rasa macam nak demam dan badan aku sakit-sakit. Skang ni, aku risau kalau-kalau aku terkena penyakit selsema babi. Opssss, H1N1. Okies, doakan aku sihat dan mampu update lagi entry.

P/S: Maaf, masih belum berkesempatan melawat blog kawan-kawan semua. Akan diusahakan kelak. Post akan datang, post yang banyak gambar. Bersediakah kamu semua. :P

36 Response to "uPDaTe PaNTaS"

  1. imHepPie says:
    June 30, 2009 at 12:53 PM

    rilek2 dlu..tarik napas..lepas..hoho..

  2. GRuNGe says:
    June 30, 2009 at 12:58 PM

    Tahniah, anda baru saja menjadi orang pertama mengomen. Oleh itu, saya akan membelikan suvenir dari Sabah untuk anda.

  3. CITY® says:
    June 30, 2009 at 1:03 PM

    wakakakak, grunge nak gak sobenir dari sabah bah, hehheeh....

    nak tahu ada h1n1 or tak, meh sini i scan. opis i ada alat thermal scanner nih, huahuah...

    nak sobenier deh, heheh=)

  4. Anonymous Says:
    June 30, 2009 at 1:24 PM

    la..
    cian kamu..
    rest dl k..
    g jmpe doc..

  5. mamai says:
    June 30, 2009 at 1:43 PM

    kerja dulu bro rehatkan minda rehatkan badan...blog bila masa boleh update...selagi lu tak tutup blog sure ada orang akan tunggu

  6. notso_violet : seindah bunga seri pagi says:
    June 30, 2009 at 1:45 PM

    ceh ceh sempat lagi update hohoh.:X

  7. VIP| fLoRa ™ © says:
    June 30, 2009 at 1:51 PM

    kamu.. jgn lpa mkn ubt tau.. jaga kesihatan 2.. :d

  8. Nana says:
    June 30, 2009 at 2:40 PM

    rilek dulu ye! hehe~ tak sabar menunggu entri bergambar tu XD

  9. Misshy Innz says:
    June 30, 2009 at 4:16 PM

    weyyhhhh ~~
    nak jugak sebenier dr sabah
    ta kire nak jgk !
    ;p

  10. Misshy Innz says:
    June 30, 2009 at 4:17 PM

    ouh lupe lak
    slmt kembali
    heheh ;)

  11. Misshy Innz says:
    June 30, 2009 at 4:18 PM

    celcom mmg weng sket ouh
    tuka2 oakai mxs
    baru masyukkk ~~

    ku kembali menyepam
    ;p

  12. Anonymous Says:
    June 30, 2009 at 5:00 PM

    bunyi next post cm scary je..byk pics..anyway, love to see how sabah looks like..hehehe...

  13. rhapsody LiN says:
    June 30, 2009 at 5:13 PM

    wah...tgh klangkabut pon smpat lg melawat blog aku..
    h0h0~
    trimas2..

    nak sovenir gak!!!!
    jg diri kat sane bro~
    (^_^)

  14. enyheartsdiamond says:
    June 30, 2009 at 5:16 PM

    whoi..im GREAT!hbu?

    whoaaa~xde ole2 untuk ENY JASMAY?

    hakhahahaaaa~

  15. Cik Skaf says:
    June 30, 2009 at 5:17 PM

    eheks..kan da kata awk msti update dr KK.
    Taun lps ada org janji nak bawa sy ke KK. ntah bila agaknya..mueh2

  16. ellieandcarl'sstories says:
    June 30, 2009 at 6:25 PM

    aku pon terase nak bace cepat dan pantas.. di sbb kan update pantas...muehehe...

  17. puspa says:
    June 30, 2009 at 9:52 PM

    ummm....
    kne pg kuarentin ni...
    hua2...

  18. ♛ Kerani Sekolah ♛ says:
    June 30, 2009 at 10:20 PM

    pkai la streamyx..100mb..hihik..

  19. ♛ Kerani Sekolah ♛ says:
    June 30, 2009 at 10:21 PM

    yes!!~~

    da naik no 21..hihik

  20. unknown says:
    June 30, 2009 at 10:40 PM

    hehe
    trima kasih bro, bzy pun masih smpat singgah kt blog aku dgn entry merapu tu :P

  21. GRuNGe says:
    June 30, 2009 at 10:43 PM

    Bluecity: Insya-Allah, kalau ada duit lebih, akan cuba beli untuk semua kengkawan bloggers. Btw, thanks for your tips. Tak g klinik, petang tadi, terus sihat lepas meeting dengan General Manager.

    Lionteen: Terima kasih sebab prihatin. Alhamdulillah, sudah beransur sihat.

    Mamai: Thanks bro. Aku okies ni. Esok second Store audit. Tekanan mental dekat hotel ni, tingkat 3 takde beruk band, lobby jelas plak beruk yang ada. Wakakakak.

    Notso_Violet: Sempat jer mot nak update, cuma tak sempat nak baca blog orang bebanyak la.

    V|P Flora: Terima kasih, kesihatan beransur pulih.

  22. Idalara says:
    June 30, 2009 at 10:59 PM

    salam grunge..hmm..kak ida ketinggalan ni rupanya(patutlah grunge lama tk dtg rumah kak ida)..smlm tk dapat masuk 'rumah' kamu ada teknikal prblm..so..ke sabah bah kamu..lor..kalau kak ida tahu kamu ke LCCt pasti kak ida tunggu di sana...boleh bertemu kan?heheh..muga kamu cepat sembuh..jauhi dr H1N1..jaga diri dan makan ubat ikut jadual..

  23. GRuNGe says:
    June 30, 2009 at 11:09 PM

    Misz Nana: Wah wah wah, jangan harap sangat gambar. Saya bukan jurugambar profesional.

    Innz: Wah wah wah, nanti aku beli beb. Wei, pomen bebanyak sikit wei. Spam lagi banyak lagi bagus.

    Att Ashburn: Maybe the pic will look scary, am not professional photographer.

    Rhapsody Lin: Mana aku sempat, aku belasah melawat.

    Enyheartsdiamond: Wuish, belum balik lagi, cemana nak kasi ole-ole?

    Cik Skaf: Meh sini datang Sabah. :P Memang akan update, tapi maybe bukan tetiap hari lah.

    Ticnube: Baca dengan secepat yang mungkin beb. Btw, cantik lawatan ke Pulau Pinang ko tu.

    Puspawarna: Saya sudah sihat. Lalalala. Kalau kuarantin pun, kuarantin di hotel la jawabnya.

    Durian Runtuh: Strymyx kena ban, ada utang telco tak bayar lagi. Btw, cuba lagi, mungkin anda bakal menang.

  24. GRuNGe says:
    June 30, 2009 at 11:19 PM

    Khairil's: Sempat jer. Kebetulan tadi ada masa, so update entry dan singgah blog2 yang sempat. Thanks sebab sentiasa berada disini.

    Idalara: Kak, kalau ada rezeki, Insya-Allah jumpa nanti-nanti. Alhamdulillah, dah sihat sikit. Punca utama, selsema.

  25. Idalara says:
    June 30, 2009 at 11:32 PM

    Okey..kalau ada jodoh pertemuan pasti jumpa..selsema..hmmm samalah dgn anak kak ida..sbb minum air batu campur..take care ok.

  26. enyheartsdiamond says:
    June 30, 2009 at 11:40 PM

    meaning aa la ole2 kn?hehe~

  27. Mrs Nurul says:
    June 30, 2009 at 11:48 PM

    ko ni baru berjalan sikit dah demam2..cane nak g korea esok?

  28. GRuNGe says:
    July 1, 2009 at 12:06 AM

    Idalara: Betul kak, kalau ada rezeki, kita jumpa nanti.

    Enyheartsdiamond: Insya-Allah.

    Si Lampu Neon: Wuits, aku konpius ar mengenai Korea skang ni. Masa bila ada Korea plak ni? Wakakakaka, ko memang pandai mengelirukan pihak lain la lampu.

  29. Misshy Innz says:
    July 1, 2009 at 12:25 AM

    sedang berusaha tok spam la neyh ;)

  30. Misshy Innz says:
    July 1, 2009 at 12:25 AM

    jgn lupe sebenier ku yah
    ;p

  31. VIP| fLoRa ™ © says:
    July 1, 2009 at 1:22 AM

    alhamdulillah bgus la klu cmtu.. :d

  32. notso_violet : seindah bunga seri pagi says:
    July 1, 2009 at 9:09 PM

    Ye ah Grunge u nak pg afrika je kan pasni. Nanti pakai baju tebal2 ya, afrika musim sejuk skang nih he:P

  33. haruan tasek says:
    July 1, 2009 at 9:26 PM

    senang le ada lippy leh update pantas macam nie.... best2

  34. AiE bAhRi says:
    July 3, 2009 at 1:48 AM

    wow, memang pantas bro update..

    baru sampai di JB..lalala~~

  35. ♛ Kerani Sekolah ♛ says:
    July 3, 2009 at 8:23 PM

    sekarng kene hati2 kalo nak pegi maner2..tmbah2 naik flite..hihik..

    moge di jauhkan...

  36. ♛ Kerani Sekolah ♛ says:
    July 3, 2009 at 8:24 PM

    eh,broadband celcom memg teruk yer??

    tgk ramai blogger asik marah2 jer briadband celcom nih..