SaTu HaRi

Satu Hari

Satu hari ku menunggumu,
Ayat-ayat dari pesanan ringkasmu,
Panggilan darimu,
Kerana aku rindu.

Satu hari aku menunggumu,
Meluangkan masa mu untuk ku,
Perdengarkan suaramu yang memikat hatiku,
Membuatkan aku jatuh hati padamu.

Satu hari ku menunggumu,
Sehingga kepekatan malam menemaniku,
Sehingga diriku dibelenggu,
Kerinduan diriku padamu.

Namunku setia menunggumu,
Sepanjang hari,
Satu hari.

Hari ni satu hari aku menunggu panggilan dari bank berkenaan loan aku. Tunggu punya tunggu punya tunggu, baru aku teringat yang hari ni hari Ahad, mana ada bank bukak. Penat jer satu hari aku.

15 Response to "SaTu HaRi"

  1. Unperfect Lass says:
    September 20, 2010 at 1:09 AM

    whahaha.. panggilan bank ye? **icon bersiul...

  2. awinaderura says:
    September 20, 2010 at 1:22 AM

    eeiiiii.....awin tertipu...hahahahaa

  3. *cimOt* says:
    September 20, 2010 at 1:40 AM

    saspender jer..cesss..

  4. h a n i e says:
    September 20, 2010 at 10:24 AM

    aku igt lagu raya m.nasir..hahaha

  5. lionteen says:
    September 20, 2010 at 11:19 AM

    hehe..
    br je nk jiwang2,bl dgr dr bank,xjd la..larikkss..hehe

  6. enyheartsdiamond says:
    September 20, 2010 at 11:26 AM

    macam puisi cinta <3

  7. patungcendana says:
    September 20, 2010 at 12:00 PM

    hey.

  8. notso_violet : seindah bunga seri pagi says:
    September 20, 2010 at 6:13 PM

    org bank pun nak beraya lorh.

  9. iyda7 says:
    September 20, 2010 at 8:12 PM

    kekeke... baru aku bajet nak kol ko.. hak3

  10. I n n z says:
    September 20, 2010 at 10:13 PM

    kah kah kah !
    hanya mampu gelak kuat-kuat ;p

  11. HonEyBuNNy says:
    September 21, 2010 at 12:07 AM

    laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............egtkan tgu awek fon...hehhehe

  12. Masy says:
    September 21, 2010 at 8:01 AM

    dgn bank pon nak jiwang, ape nk jadi ko ni beb? hahahaha

  13. Mish Oura.. says:
    September 21, 2010 at 10:17 PM

    pssst.. sbrnya.. citer sbrnr dari atas.. ekeke..
    yang kt bwh tu..
    cma cover.. hihi...

    salam Ziarah... :)

  14. ::aien:: says:
    September 22, 2010 at 7:41 PM

    HAHAHA LAWAK LA KAMU NI.
    KDG2 BILA TERLALU MGHARAP JADIK
    MCM TULAH ;P

  15. k.e.r.i. says:
    September 29, 2010 at 9:54 AM

    kadang-kadang hari ahad pun aku bukak peti surat depan rumah sambil berkata "posmen tak datang hantar surat hari ni."