HeY You

Hai there,
Beautiful voice,
I fall for you for your voice,
Could it be true,
Cause I really don't know you,
Never meet you face to face,
Event your picture I don't have,
Love is blind I won't deny,
It hurts me to as it always do,
I will try to space away from you,
Because it is what you want me to do,
I wouldn't know if I can go through,
The path I choose is dangerous thou,
An adventure of a lifetime,
I am Going through.

Ni poem yang aku buat, koleksi untuk seseorang. Hahaha, teramat jiwang bunyinya. Banyak lagi, ada lagi 3-4 kut. Nanti aku ada masa, aku publish lagi.

9 Response to "HeY You"

  1. Anonymous Says:
    September 1, 2010 at 9:58 PM

    mmg jiwang..
    hehe..
    tp sweet

  2. Unknown says:
    September 1, 2010 at 10:52 PM

    cantik bro..nak layan buat puisi gak lah sementara tunggu sahur.hhuhu

  3. NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) says:
    September 1, 2010 at 10:58 PM

    uiyo.... jiwang nih..

    lalala..
    tak lama lagi dpt kad jemputan..

  4. GRuNGe says:
    September 1, 2010 at 11:02 PM

    Lionteen: Ades, jiwang tapi sweet. Ades, malulah.

    Zanetti be: Layan jer bro, kekadang tu best gak layan.

    Nur: Nak kad raya ke Nur? Skarang ni orang dah tak guna kad, orang sms jer la Nur.

  5. donna says:
    September 2, 2010 at 1:51 AM

    adess..byk mksud tersirat tu.. keep it up bro..

  6. Park Chick says:
    September 2, 2010 at 9:13 AM

    true voice through voice
    nice and rejoice

  7. BadekGonzalez says:
    September 2, 2010 at 9:43 AM

    hahaha..giler ah..xpe2..

    jiwang once in a while xsalah.

    heee

  8. ILA HonEyBuNNy says:
    September 2, 2010 at 1:32 PM

    suka2 poem neh....;-)

  9. Ika Razak says:
    September 13, 2010 at 12:24 AM

    its not poem.. its like luahan perasaan je.. huhuhuhu..