CoNTeST CLoSe

Assalamualaikum. Semalam dengan rasminya contest telah tutup. So, harap bersabar, aku tengah mengira komen-komen dari kamu semua. Maaf, tidak dapat update lately, mempunyai masalah sedikit. Kepada yang rasa korang boleh menang, harap bersabar yea.

19 Response to "CoNTeST CLoSe"

  1. Anis Mohd says:
    September 14, 2009 at 5:19 PM

    tak perasan plak ade contest kat sini.wahahaa

  2. lionteen says:
    September 14, 2009 at 6:34 PM

    contest yg ne?

  3. fitriah says:
    September 14, 2009 at 7:08 PM

    ala..da tutup ke..
    nyesal xkomen byk2..isk

  4. me says:
    September 14, 2009 at 7:38 PM

    byk komen ke sket komen ker ....
    aku nyer wet raye ade ke tak ???
    hahaha

  5. oranglidi says:
    September 14, 2009 at 7:44 PM

    uih.. wa dhla komen sikit. haha.

    komen sikit tp bermakna kan?

  6. mamai says:
    September 14, 2009 at 8:16 PM

    la aku baru nak joint ler

  7. niesz says:
    September 14, 2009 at 8:50 PM

    contest??
    yg mane ek??

  8. azzaliena suziantie says:
    September 14, 2009 at 8:58 PM

    alamak tak perasan..huahua

  9. notso_violet : seindah bunga seri pagi says:
    September 14, 2009 at 9:01 PM

    eh habis da eh. x sempat nk komen byk2 huhuh.

  10. enyheartsdiamond says:
    September 14, 2009 at 9:17 PM

    eny mesti x menang..tp grunge ttp kn bagi ganjaran;)

    *amek kad raya eyh kat blog;)

  11. patungcendana says:
    September 14, 2009 at 9:56 PM

    aku confirm kalah...huhuhu

  12. Ivy Metaga says:
    September 14, 2009 at 10:02 PM

    huhu..mmg sy tak menang, tapi apa2 pun tahniah buat sesiapa yg dapat duit raya waaaaaaa....

  13. haruan tasek says:
    September 14, 2009 at 10:27 PM

    nampaknya tak ada peluang nak menang kali nie...hu..hu

  14. farah says:
    September 14, 2009 at 11:02 PM

    err,

    saya pasti tak menang,
    komen sekerat dua saja.

    haha.

  15. lili11 says:
    September 15, 2009 at 11:26 AM

    Aiseh ... lama tak jenguk sini. Baru bersemangat nak spam kotak2 komen, dah ler kontes tutup. Melepas ler nak menang ...

  16. VIP| fLoRa ™ © says:
    September 15, 2009 at 11:49 AM

    incik grunge, pe habaq?? ada kt sabah lg ke dh blik s.a?? yeay!! mood raya dh dtg.. hihi..

  17. miSs siv says:
    September 15, 2009 at 11:49 PM

    nak duit raye~

  18. balqissy says:
    September 16, 2009 at 12:39 AM

    alahai~ tutup pula contest -_-!

  19. SasHa Lee says:
    September 16, 2009 at 9:27 PM

    kite tak dapek tempat pertama..yang kesepoloh pun tak jugak.. ermm Grunge..aku nak hadiah gak...belanje akuh..hehehe..
    ***gurau2 keh..